Artist´s Statement:

Painting with glass is similar to drawing ... it is like the first kiss:quiet, clean, light and it carries within the deepest emotions.
If you like glass, you will love beads, and if you love beads .... hope you will love my Shop ♥


05.01.2017

Hug a Bear

New Year | New  Beads




I have loved bears for so many years, never had one when I was a child, always dreamed to have one.





And then, one day, one of them came into my life, still here and some more .... This ones are made of glass just waiting for a hug in my ETSY SHOP ► click






Bärenliebe .... mögt ihr sie auch so wie ich?

Kommentare:

Gabi hat gesagt…

Jaaa, liebe Manu, ich mag sie sehr, deine Bären, und die Katzen und die Vögel und die Giraffen und die SCHNECKEN! :-))))
Dir ein wundervolles neues Jahr,
Gabi

Manuela hat gesagt…

Meine liebe,

wir sind halt die Freunde der Tiere ☺, ich mag deine alle auch so sehr und wünsche dir von Herzen ein wundervolles 2017 ♥

deine

Manu

Anita hat gesagt…

na die sind ja mal süß <3

Manuela hat gesagt…

Ich hatte Spaß, man sieht es gelle ☺? Liebe Anita, alles Gute für das neue Jahr, lass dich drücken,

Manu