Artist´s Statement:

Painting with glass is similar to drawing ... it is like the first kiss:quiet, clean, light and it carries within the deepest emotions.
If you like glass, you will love beads, and if you love beads .... hope you will love my Shop ♥


16.02.2016

Feedback ist Wichtig • Feedback is important to me

Heute sage ich Danke allen, die mir ein Feedback gegeben haben zu meinem ersten Tutorial, es bedeutet mir wirklich viel. Es war ganz viel Arbeit, die von Herzen kam, danke nochmals euch allen.
 



" Sehr gute verständliche Erklärung für diese spezielle Perle und mit viel Einfühlungsvermögen einen möglichen Weg für eigene Designs und Ideen beschrieben. Ich kann das Tutorial nur empfehlen!"
E. M.







   I just want to thank you all, for the beautiful feedback I have gotten on my first tutorial. It means a lot for me, it was a great amount of work and I did it with a lot of love. You are so great, xxxoxx.
 

"Great tutorial! I'm all excited to try out those enamels now. I hope you write more!"   L. H.

Keine Kommentare: