Artist´s Statement:

Painting with glass is similar to drawing ... it is like the first kiss:quiet, clean, light and it carries within the deepest emotions.
If you like glass, you will love beads, and if you love beads .... hope you will love my Shop ♥


12.02.2015

Night Owl ./. Early Bird

I am a night owl, yes I am.

My creativity starts late evening and I feel best late night ... never finding the end. And I am lazy in the morning.

Somewhere I  was reading that "Getting up early is something that great athletes, history’s most remarkable saints and the world’s richest all do. Muhammad Ali would go jogging while it was still dark before starting his actual training. The Buddha and many of the Tibetan yogis would wake sometimes as early as 3am to start meditating. And most business people are up before the sun."

Well, I will never be a millionaire but I am happy with my life as it is ... A little bit more money would be great but .... ☺ ... I am fine LOL.



Kommentare:

Sonnenlicht - Heidi Hombsch hat gesagt…

Liebe Manu, gleich hast Du mich erheitert mit Deinen Gedanken. I am an early bird :-) Heute morgen bin ich vier Uhr aufgestanden, hab mich an die Nähmaschine gesetzt und vor dem Frühstück zwei Stunden genäht. Ich genieße die Zeit vor dem Morgengrauen. Sie ist die ruhigste des Tages, mein Kopf ist dann ganz klar.
Aber erfolgreich bin ich deswegen auch nicht, das Geld dürfte ein wenig mehr sein, das würde gar nicht stören... and I'm happy with my life.
Herzliche Grüße
Heidi

Sonnenlicht - Heidi Hombsch hat gesagt…

PS: Deine Nachteulenperle ist grandios!

Manuela hat gesagt…

☺ So hat jeder seinen Rhythmus liebe Heidi, das Wohlfühlen ist schließlich ganz wichtig. Ich stehe ziemlich früh auf aber zum Arbeiten reicht es nicht. Das ist meine Zeit zum Trödeln, zum Genießen (z. B. Heidis wunderschöne Karte lesen ☺☺☺♥♥, ich habe mich so wahnsinnig gefreut), das Arbeiten kommt dann später.

Einen sonnigen Tag wünscht dir Manu