Artist´s Statement:

Painting with glass is similar to drawing ... it is like the first kiss:quiet, clean, light and it carries within the deepest emotions.
If you like glass, you will love beads, and if you love beads .... hope you will love my Shop ♥


19.01.2015

Monday Thoughts • Montagsgedanken

Es passiert so Vieles in der Welt … es lässt auch mich nicht unberührt und wie wir alle, mache auch ich mir viele Gedanken dazu.

Letztens las ich in den Lübecker Nachrichten über eine junge Mutter, die in ihrem Blog schrieb: „Angesichts dessen, was passiert, zu glauben, dass ein Lächeln etwas ändern kann, ist naiv. Aber es kostet nichts, kein Geld und keine Zeit. Es ist ein erster Schritt, diese Welt lebenswerter zu machen. Und deshalb werde ich in den nächsten Tagen wieder einen meiner lustigen Texte schreiben. Um euch ein Lächeln auf die Lippen zu zaubern. Das ihr weitergeben könnt."

Und das hoffe ich auch zu tun: Euch allen ein Lächeln im Gesicht zu zaubern mit meinen glasigen Geschichten (The Fairy and the Owl - 1 LampworkPerle, beidseitig designed)


 
It happenes so much in the world latest (and not only good things) and we all are thinking about how each of us can help to make it a better place.

I was reading latest in the local newspaper about a young mother writing on her blog:

"In view of what happens to believe that a smile can change something that is naive. But it costs nothing, no money and no time. It is a first step to make this world a better place. And that's why I'm going to write one of my funny texts again in the next few days. For you to bring a smile to the lips that you can pass on the others.”

And that´s what I hope that I am doing too:

Giving a smile to the world. Each of us can do something, the world needs beauty.

The Owl and the Fairy - for you:

Kommentare:

Els hat gesagt…


A sweet one : good for a smile Manu !

kaze hat gesagt…

Die Katze, die audf den Vögeln hockt und sie verschont, ist mehr als ein Lächeln wert. Viele grüße von der KaZe

Gabi hat gesagt…

Ein Lächeln geschenkt bekommen ist pures Glück!
♥lichst, Gabi